Autogén tréning

Magas vérnyomás és autogén tréning

magas vérnyomás kezelés életmód

Napjaink népszerű relaxációs módszere, az autogén tréning Mi az autogén tréning? Az autogén tréning AT  napjaink egyik leggyakrabban használt relaxációs módszere, amely jótékony hatással van a testi és a lelki állapotra egyaránt. Orvosi szempontból ez az egyik legjobban megalapozott, és legtöbbet kutatott relaxációs módszer.

Nem tolerálom a magas vérnyomást

A gyakorlatok rendszeres végzése által erősödnek testünk öngyógyító folyamatai, képessé válunk testünk önszabályozó rendszerének és pszichénk működésének befolyásolására.

A módszer nagy előnye, hogy a gyakorlatsorozat könnyen elsajátítható, és a tanulási fázist követően önállóan, külső személy segítsége nélkül is hatékonyan végezhető.

hogyan veszik figyelembe a magas vérnyomás mértékét

Mire jó az AT? Az autogén tréning rendszeres gyakorlása által csökkenthető a stressz, emellett a módszert sikerrel alkalmazzák például a  magas vérnyomás  kezelésére, az  asztma tüneteinek enyhítésére, fájdalomcsillapításra, és hatékony olyan pszichés panaszok esetén is, mint például a szorongásvagy a depresszió. A mindennapi gyakorlat részeként alkalmazva, az AT jelentősen hozzájárul életminőségünk és közérzetünk javulásához, kellő felkészültséget ad, és energiát szabadít fel a stresszes helyzetek, konfliktusok megfelelő megoldásához, feldolgozásához.

A rendszeres gyakorlás eredményeképpen könnyebbé válik az elalvás, mélyebben és nyugodtabban tudunk pihenni. Megnő a fizikai és pszichés tűrőképességünk, fokozódik a teljesítményünk, és fejlődhet az önismeretünk is.

Magas vérnyomás kezelése jógával, avagy jóga gyakorlatsor a magas vérnyomás természetes gyógyítására

Az autogén tréning pozitív hatásai tehát: stressz csökkentése.