is for sale!

Betahisztin és magas vérnyomás

Főoldal » Az orvos válaszol » Fülsuhogás - Eltérő vélemények Kérdés:  Háromhete először csak jobboldalon, majd másik oldalon is észrevettem, hogy halk, majd erősödő suhogó hangot hallok. Voltam szakrendelésen, audio-vizsgálaton, dobhártyanyomás-vizsgálaton is.

betahisztin és magas vérnyomás

Az egyik orvos fülkürt-hurutot állapított meg, Betahistin-ratiopharm tablettát írt fel. A gyógyszerész azt mondta, hogy ez a gyógyszer szédülés és M A magán fül-orr-gégész főorvos azt mondta, hogy infúziós kezelés is szóba jöhet, ha nem szűnik, de a gyógyszer szedését nem javasolta.

Legyen szíves segíteni, illetve tanácsot írni, mit tegyek, mert nagyon el vagyok keseredve, hogy valójában mi is okozza ezt?

betahisztin és magas vérnyomás

Miért nem múlik el, mit tegyek, hová forduljak? Azt még meg szeretném említeni, hogy egy hónapja volt epekő műtétem, amit altatásban endoszkóppal távolítottak el, és meg szeretném említeni azt is, hogy öt éve vérnyomáscsökkentőt is szedek, de az elmúlt hónap óta több esetben a gyógyszer szedése mellett magas vérnyomás kiugrásokat tapasztaltam.

Új vérnyomáscsökkentő szedését kezdtem el.

betahisztin és magas vérnyomás

Kótai, Zs. Kótai Zsuzsa főorvos ;13 decemberi    InforMed A fülzúgásnak sok oka lehet, a fülkürt-huruttól kezdve a magas vérnyomásig. Elsősorban a vérnyomást kell beállítani, és ha utána sem múlik a fülzúgás, ideggyógyászati kivizsgálás is javasolt.

Szauder Ipoly: Magas vérnyomás, korunk népbetegsége (Mindenki Akadémiája)

A Betahistin a fülzúgás gyógyszere, a gyógyszerész ismeretei, úgy látszik, hiányosak. Ha a fülzúgás zavaró, és nem múlik, értágító betahisztin és magas vérnyomás szoktunk adni, ami az esetek egy részében segíthet.

betahisztin és magas vérnyomás